ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:





Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

ΤΑΚΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ Α΄ (Παιδικὸ τμῆμα)

+++


ΤΑΚΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ Α΄

(Παιδικὸ τμῆμα)


«Πάτερ ἡμῶν...»



«ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ»

ρχισα τὰ Μαθήματα
στὴν Ἁγιογραφία,
Τέχνη ἁγία τοῦ Θεοῦ,
Οὐράνια ἐμπειρία!



Μὲ σχέδια καὶ χρώματα
ποθῶ νὰ δοκιμάσω,
αὐτὰ π’ ὁ λόγος ἀπορεῖ,
τὰ θεῖα, νὰ ἐκφράσω.

 
Τὴν Παναγιά μας, τὸν Χριστό,
Ἀγγέλους καὶ Ἁγίους
θἄχω Βοηθοὺς στὸ ἔργο μου,
Ἀρχάγγελους τοὺς θείους!


 Θὰ ὁδηγοῦν τὸ χέρι μου,
τὸ νοῦ καὶ τὴ ματιά μου,
καὶ θὰ μοῦ δίνουν μυστικὰ
χαρὰ μέσ’ στὴν καρδιά μου!




Κι ὅταν θὰ φτιάξω μὲ καιρὸ
Εἰκόνα χρυσωμένη,
αὐτὴ ‘ χαρὰ θὰ μοιραστῆ
σ’ ὅλη τὴν Οἰκουμένη.



«Τὰ Σὰ ἐκ τῶν Σῶν» τότε θὰ πῶ,
καὶ θὰ Τοῦ σιγοψάλω:
«Χριστέ μου δῶρο Σου εἶν’ αὐτό,
-Σ’ εὐχαριστῶ-, μεγάλο».
                                                    Ἁ.Π.
 


Τὰ Μαθήματα παραδίδονται δωρεάν.
Πληροφορίες στὸ 6932632485
ή στὸ agiografia.allilografia@gmail.com



Σάββατο 5 Ὀκτωβρίου πολ. ἡμ., 10:00΄ ἔως 11:30΄ π.μ.



 Καὶ κάθε δεύτερο Σάββατο...
 


ερὰ Μονὴ Ἁγίας Παρασκευῆς Ἀχαρνῶν.



+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου