+++
Σάββατο 17 Ιαν. 2015 πολ. ημ.
Παιδικὸ Τμῆμα
Στην «άγνωστη» Προστάτιδα του Συζυγικού βίου, Αγία Θωμαΐδα...
...αφιερώθηκε το πρώτο μέρος της Σύναξης
των Παιδικών Τμημάτων.
Οι διακοπές των Χριστουγέννων φάνηκε ότι βοήθησαν,
διότι τα παιδιά επανήλθαν με καλύτερη και περισσότερη διάθεση...
...στο αγαπημένο τους Εργαστήριο, το οποίο είναι, σύμφωνα με μαρτυρία γονέως, ο μόνος χώρος στην Φυλή,...
...στον οποίο υπάρχει ζωή και δημιουργική δράση, κάτι που τα παιδιά...
...φαίνεται να αισθάνονται και να εκτιμούν...
...πολύ περισσότερο από τους μεγάλους...
* * *
Μετά το διάλειμμα δύο μικρά σε διάρκεια, αλλά πολύ «δυνατά» video,...
...έδωσαν την ευκαιρία να σχολιασθεί εκτενώς από μικρούς και μεγάλους,
αλλά και από πολλές πλευρές...
...το θέμα της αποδοχής της διαφορετικότητας,
με πνεύμα θυσιαστικής χριστιανικής αλληλεγγύης και αγάπης,
η οποία πάντοτε γνωρίζει να «βρίσκει τρόπους»...
* * *
Άγια Θεοφάνια, στο επόμενο μέρος του Μαθήματος.
Μιά ματιά στην «Έκφραση», πριν μεταδοθούν με τον απλό,
αλλά δυναμικό τρόπο της,...
...τα υψηλά, όσο και βαθειά νοήματα
των συμβολικών στοιχείων της Εικόνας της Βάπτισης.
των συμβολικών στοιχείων της Εικόνας της Βάπτισης.
Στον χρόνο που έμεινε έγινε επανάληψη του σχεδιασμού
των χαρακτηριστικών του προσώπου...
...ώστε να επανασυνδεθούν τα παιδιά και με το πρακτικό μέρος...
...της διαδραστικής ενασχόλησής τους με την Ορθόδοξη Εικονογραφία.
Πριν την αναχώρηση, από ένα κομμάτι ευλογημένη,
αλλά και νόστιμη βασιλόπιττα.
+++
Ποιο είναι άραγε το νόημα της φράσεως: "διαδραστική ενασχόλησις";
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαδραστικός/ή: Νεολογισμός (εκπαίδευση-πληροφορική). Η αλληλεπιδραστική αμφίδρομη διαδικασία μεταξύ προσώπων ή μεταξύ ανθρώπων και (υπολογιστικών) μηχανών.
...Ως διάδραση ορίζουμε το είδος δράσης που συντελείται όταν δύο ή περισσότερα άτομα δρουν, επηρεάζοντας το ένα το άλλο.
Το κύριο χαρακτηριστικό της διάδρασης είναι η αμφίδρομη μορφή αυτής της σχέσης επιρροής μεταξύ των διαδρώντων ατόμων,
σε αντίθεση με τη μονόδρομη μορφή της συμβατικής δράσης...
(από το λήμμα της wikipedia)