+++
+++
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΟΛΟΓΙΚΕΣ
(Σύγχρονου δήθεν Αγιογράφου)
21
(Σύγχρονου δήθεν Αγιογράφου)
21
...Ο Εικονογράφος χρησιμοποιούσε για την προετοιμασία
της ζωγραφικής επιφάνειας γύψο, τον οποίο "νέκρωνε",
δηλαδή τον επεξεργαζόταν ειδικά για να χάση τη δύναμή του...
Η εργασία αυτή ήταν επίπονη και μακροχρόνια.
Η Αγιότητα έπρεπε να γραφή επάνω σε γνήσια υλικά,
νεκρωμένα από τα πάθη της φύσης τους...
Έτσι το ξερό και σκαλισμένο στο χέρι ξύλο,
καθώς και ο πλυμένος και τριμμένος μέχρι και σαράντα φορές
γύψος, συντρόφευαν τον εικονογράφο
στην υπομονή που απαιτούσε η όλη διαδικασία...
...τον έκαναν μέτοχο αυτής της Αγιότητας...
της ζωγραφικής επιφάνειας γύψο, τον οποίο "νέκρωνε",
δηλαδή τον επεξεργαζόταν ειδικά για να χάση τη δύναμή του...
Η εργασία αυτή ήταν επίπονη και μακροχρόνια.
Η Αγιότητα έπρεπε να γραφή επάνω σε γνήσια υλικά,
νεκρωμένα από τα πάθη της φύσης τους...
Έτσι το ξερό και σκαλισμένο στο χέρι ξύλο,
καθώς και ο πλυμένος και τριμμένος μέχρι και σαράντα φορές
γύψος, συντρόφευαν τον εικονογράφο
στην υπομονή που απαιτούσε η όλη διαδικασία...
...τον έκαναν μέτοχο αυτής της Αγιότητας...
(Ἀπὸ τὸ βιβλίο "ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ;",
Σπ. Μαρίνη)
Σπ. Μαρίνη)
+++
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου