* * *

* * *

+ + +


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:





Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

Μπροστά στην αποτυχία

--
Αναδύεται λόγω επικαιρότητος...

"
Μπροστά στην αποτυχία "


«...Και όμως. Είναι αδύνατο να επιτύχει κανείς κάπου,
αν προηγουμένως δεν αποτύχει, και μάλιστα πολλές φορές.
Και όσο υψηλότεροι είναι οι στόχοι του,
τόσες περισσότερες είναι οι αποτυχίες.
Αυτοί που πέτυχαν, δεν σημαίνει πως δεν γνώρισαν αποτυχίες
εκεί που διακρίθηκαν.
Απλώς κατόρθωσαν με την επιμονή και τον συνεχή αγώνα τους ,
οι επιτυχίες τους να είναι κατά μία παραπάνω!
Στη ζωή είναι πλήθος οι δυσκολίες, τα εμπόδια,
οι αντιξοότητες, οι μάχες για την νίκη.
Πολλές φορές μοιάζουν (και είναι) αξεπέραστα.
Πετυχαίνουν τελικά μόνον όσοι δεν απογοητεύονται, αλλά με την βία
στον εαυτό τους και την βοήθεια του Θεού, ̔ ̔το παλέβουν ̓ ̓.
Και στο τέλος όλα, με την Χάρη Του, ξεπερνιούνται.
Γι' αυτό έχει νόημα και αξία η επιτυχία...»

Κ.Γ.Π. (Ελαφρώς διασκευασμένο από Μ.Η.Η)
--

8 σχόλια:

  1. Εγω εχω προβλημα με την υπακοη οι αποτυχιες δεν με ενοχλουν,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και 'γω έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα.Κάθε ανυπακοή μήπως δεν είναι μία αποτυχία;
    Άρα μάλλον μας ενοχλούν φίλε μου οι ανυπακοές μας, οι αποτυχίες μας δηλαδή, εφ' όσον το αναφέρουμε σαν "πρόβλημα". Τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το να αποτυχεις δεν ειναι κακο. Το να αποτυχεις γιατι καποιοι το θελουν ειναι κακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λεει καποιος Κυριος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγω λεω εμπρακτα ειμαι Αγιογραφος Ψηφηδωγραφος και οποιος εχει τα γεννια εχει και τα κτενια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα!

    Συγγνώμη, αλλά έχω μπλέξει. Βάλτε και κανένα όνομα, δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα.
    Γιά να μπορούμε να συνεννοηθούμε δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαφωνω με οτι γραφετε για την αποτυχια, αυτο ο τροπος σκεψης δεν τιμα κανεναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και επιδει μπορει να κανω και λαθος προτιμω να ασχολιθω με αυτα που ξερω Αγιογραφια και Ψηφιδωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή